Bi rajši pili vodo ali Coca Colo?

Posted by Skrivnosti Sveta

Najbolj poznana pijača na svetu (poleg vode seveda), je prav gotovo Coca-Cola. Propagandni stroj veselo melje naprej in nam na vse mogoče načine priporoča to gazirano pijačo. Ali je res Coca-Cola tako »cool« in »in«, kot lahko zasledimo v TV reklamah? Na podlagi dejstev, ki si jih lahko preberete v nadaljevanju se sami odločite kaj boste pili.

Kako je zdravju koristna voda? Nekaj zanimivih in poučnih dejstev …

  • 75% Američanov je kronično dehidriranih.
  • 37% Američanov ima mehanizem žeje tako oslabljen, da ga velikokrat zamenjajo za lakoto.
  • Celo lažja dehidracija upočasni metabolizem za 3%.
  • Kozarec vode skoraj 100% prežene večerno lakoto (raziskave Washingtonske univerze).
  • Pomanjkanje vode je prvi znak utrujenosti.
  • Predhodne raziskave so pokazale, da 8 - 10 kozarcev vode dnevno prežene glavobole pri 80% ljudi, podvrženih glavobolu.
  • Samo 2-odstotni padec vode v telesu lahko sproži zabrisan kratkotrajni spomin, težave z osnovami matematike, težjo koncentracijo pri branju s papirja ali računalniškega monitorja.
  • 5 kozarcev vode dnevno zmanjša nevarnost raka na debelem črevesju za 45%, poleg tega za 79% zmanjša nevarnost raka na dojki ter za 50 % zmanjša možnost za razvoj raka na mehurju.

Navajamo še nekaj zanimivih dejstev o Coca-Coli, ki dajo misliti …

  • V Coca-Coli je fosforna kislina - pH 2,8. Noht raztopi v štirih dneh. Fosforna kislina tudi raztopi kalcij iz kosti ki je glavni povzročitelj osteoporoze.
  • Za koncentrat - sirup Coca-Cole morajo prevozniki uporabljati cisterne, ki so zaščitene proti rjavenju.
  • Distributerji Coca-Cole že 20 let uporabljajo Coca-Colo za čiščenje tovornjakov in motorjev!

Voda ali Coca-Cola? To je zdaj vprašanje!

Vir: Internet

2 Responses to “Bi rajši pili vodo ali Coca Colo?”

  1. Naj dodam da kot sladilo uporabljajo glukozno fruktozni sirup, v Ameriki znan kot high glucose fructose corn sugar, za katerega je znano da v kratkem času dvigne insulin v krvi. Pravzaprav človeški organizem, konkretno pankreas doživi pravi šok po zaužitju ene pločevinke kokakole. Količina sladila v eni pločevinki je ekvivalentna 10 kockam sladkorja. Da vam ne postane takoj slabo poskrbi fosforna kislina, ki prikrije okus sladkorja. Razmisleka vredno mar ne?

  2. “Za koncentrat - sirup Coca-Cole morajo prevozniki uporabljati cisterne, ki so zaščitene proti rjavenju.”

    In kje se za prevoz katerekoli pijače uporablja cisterno iz navadnega jekla?? Normalno da ne bomo pili iz zarjavelih cistern!

    …kar hočem reči je, da se preveč napihuje določene stvari…kamorkoli se obrnem, vidim pretiravanje…

Leave a Reply